Sv: Nattliv?
Hej, ajg kan säga att alla resebolag förskönar samos!Dem skriver tex att det inte finns någon klubb i votsalakia. Det gör det! Och sen så skriver dem att det finns en klubb i Marathokampos-Ormos, men det finns 3 tror jag, eller 4. Demm har helt enkelt bara bestämt sig för att Samos ska vara deras "familjeort", och därför förskönar dem stället. Men jag tycker inte dem behöver göra det. Ingen av klubbarna stör något! Och jag kan hålla med om att Samos passar för familer, men inte bara barnfamiljer, det passar för hela familjen, även om man har ungdomar som festar. Visst, ön är inte Kreta, men det finns i alla fall klubbar! Det har inte varit så många i klubben i Votsalakia dem senaste åren, men detta året har en jag känner tagit över stället, så jag tror att stället kommer att bli popis igen i år, som det vara bara för några år sedan. Jag jobbar själv i en restaurang dä på sommaren, har gjort i 3 år, så jag vet. Men visst, Pythagorion, Karlovasi och Vathi har större nöjesliv. Hoppas ni får det bra där! Ni får komma o hälsa på i Votsalakia. Måste tippsa om restaurang Ostria (=är en grekisk vind och inte landet österike)
|