Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-01, 10:30
kotleta kotleta är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Korfu, Agios Gordis

Hej!
Vi bodde på Irene förra året! Det är ett relativt enkelt hotell, men vi hade vad vi behövde. Framförallt är det nära till "the splash-pool", vilket var uppskattat av barnen. Det går en liten stig bak hotellet bort till poolen, som även har en liten bar som serverar lättare rätter, snacks, glass o sånt. (Gratis inträde för alla, inte bara Irenes gäster.) Du kommer att ha ca.50 m. bort till GeeBees affär. Ni bor nere i byn o inte långt upp i den mycket branta backen där faktiskt flera hotellalternativ ligger, kan vara skönt att slippa!!! Det förekommer inte en massa väsen med festande ungdomar, discon osv. Här är det lungt mysigt tavernaliv som råder om kvällarna. Ni bor dock vid den enda vägen till o från byn, vilket medför en del trafikljud,- första morgonen satte jag mig rakt upp i sängen då de första motorcyklarna kom tidigt på morgonen, men jag vande mig snabbt o det var sedan inte något som störde mig. Det finns uttagsautomat halvvägs ner i byn på vänster sida vägen om ni går mot stranden till.
Jag vill gratulera er till ett utmärkt val av semesterort!!! - Kotleta.
Svara med citat