Citat:
Ursprungligen postat av JohnS
Jeg har ikke fått med meg reglene for avstemmingen. Den ble sikkert gjennomført før jeg flyttet inn hit. Er dette de stedene som er så populære blant skandinaver at man helst bør unngå dem hvis man ikke vil gå i stim sammen med naboene? 
|
Det var en mycket enkel omröstning. Var och en valde den ö man tycker mest om. Eller om det var tre öar man fick välja, jag minns inte säkert just nu. Jag tror inte man ska tolka den på något annat sätt än att den säger vilka öar som är populärast bland Kalimeras läsare - och självfallet får de öar som flest har besökt, flest röster.
Citat:
Hellas er jo så mye mer enn øyene, selv om det ser ut til at det er bare øyer som har status her. Hvor er alle de fantastiske stedene på fastlandet og Peloponnes i avstemmingen?
|
Jag tycker fastlandet får ganska mycket uppmärksamhet både i forumet och på hela Kalimera. Framför allt lyfts det fram betydligt mer nu än när sajten var yngre. Men just den här omröstningen handlade om öar, en annan gång kanske det handlar om platser på fastlandet, vem vet