Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-18, 11:46
Bernt Andrès avatar
Bernt Andrè Bernt Andrè är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2006
Standard Sv: Mygg och tips på boende vid Plaka?

Hei igjen der. Studios Nikos og Maria ligger 50 meter fra stranden og bussen stopper rett utenfor. Dette er også et slags minimarked med en fantastisk utsikt over Plaka. Bussen gikk 3-4 ganger pr time og koster 1 euro til byen. Veldig greit at en slipper å gå langt til minimarked syns nå jeg da. Ang Kyklades ligger det 100 meter bortenfor og er et meget lekkert studio med en fantastisk arkitektur. Den har også dusj utenfor slik at en kan vaske vekk saltet før en går inn.Hadde jeg hatt din email kunne jeg sendt deg noen bilder fra disse plassene.Uansett er det veldig rolig her og bussen går rett utenfor.Det er også en stor parkeringsplass for bil,sykler og moped. Palmer og alt en trenger bortsett fra basseng. Det er heller ingen problem for en kan låne bassenget til Plaka beach 100 meter lengre bort. Barna dine vil garantert trives.Før booking trengs ikke.
Angående nudister så er det noen av de på Plaka,men nedenfor disse studioene jeg gav deg er det ingen. Veldig fint for barn mht lek og moro på en strand som er meget bra.Ellers har jeg også flere tlf til andre sudioer på Plaka men da er det litt lengre til minimarkedet. Forskjellen ligger i stillheten på de jeg vet om. Det finns en taverna med navn Petrinos som serverer de herligste retter og har en pris som er langt rimeligere enn i byen.Siste buss fra byen til Plaka gikk ca kl 24oo og tar ca 20 min.Lurer du på noe mer er det bare å si ifra. Håper dere får en fin tur.
Svara med citat