Hej!
Ansluter mig till tidigare inlägg - det är ju väldigt, väldigt svårt att veta hur man kommer att må längre fram. Vi hade bokat vår Greklandssemester till juni i år, men sedan upptäkte jag att jag lyckats bli gravid och kommer vara i sjunde månaden i juni. Kollade med reseförsäkringen och den täcker inte komplikationer i samband med graviditet efter en viss vecka. Det innebär att det skulle bli jättedyrrt om något skulle hända. Tänk om det blir akut och man behöver ambulansflyg hem t ex. Är inte billigt. Så kolla upp noga, är mitt råd!!
Femte månaden är ju betydligt tidigare än det skulle varit för mig förstås, och jag tror inte att det är några problem för varken mamman eller barnet generellt sett, men håller med om att värmen nog kan vara jobbig om det är mitt i sommaren.
Kan tillägga att jag väl är den enda som fått ut en positiv effekt av Fly Me:s konkurs

! Vi hade bokat med Apollo, och från Göteborg hade de köpt in sig på Fly Me:s flygningar, så nu får vi pengarna tillbax utan krångel med graviditetsintyg och annat

!!