Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-08, 10:02
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Naxos i Augusti/september

ÅÅÅÅÅÅÅ, gjett om jeg ble misunnelig. Vi (min mann og jeg) var på Naxos og bodde på Hamony i 2005. Den beste og værste ferien jeg har hatt.
Den beste fordi vi stortrivdes på Naxos, hotellet var akkurat det vi ønsket oss. Lite, utrolig rent, stille og med koselig betjening. Nydelig å sitte på balkongen om kvelden, så forresten noen skjeldne fugler og ugler som likte seg på de elektriske ledningene. Sovnet til bølgeskvulp, våknet til det samme og i tillegg fuglekvitter, kuer som rauter osv. Bassenget var alltid rent. Kort vei til den beste stranden i hele verden. Tavernaen rett nedenfor hotellet serverer masse god, tradisjonell gresk mat og det er kort vei både til byen og til andre tavernaer, barer og disco i området.
Det som gjorde ferien til den værste var at jeg fikk urinveisinfeksjon, fikk antibiotika på sykehuset, men b fikk en allergi (tåler bla. ikke sol) som jeg fortsatt sliter med i dag.
Mannen min hadde hatt et uhell på sykkel i mai og hadde satt inn et tanninnplantat, det falt selvfølgelig ut da vi spiste is på stranden fredag kl. 16. Apolloguidene var ikke altfor hjelpsomme, men ved hjelp av betjeningen på tavernaen ved hotellet fikk vi time samme kveld. Apolloguiden var svensk/gresk og snakket flytende gresk. Hun fulgte oss til tannlegekontoret og sa Lykke til og gikk...... Heldigvis gikk det bra, tannen kom på plass og sitter enda. Kjempe service hos tannlegen som forklarte alt han gjorde ... på gresk. Vi leide moped (hadde nok vært bedre med bil for de lengste turene, men vi hadde det kjempe gøy) og reiste rundt på øya. Kjempe hyggelige mennesker overalt vi kom , mye å se og oppleve.

Ønsker dere god tur. Sikker på at dere får en kjempe tur.

Klem fra Anita

Senast redigerad av Kalimera den 2007-03-08 klockan 12:33. Anledning: Lång citering
Svara med citat