Hur går det för er
Nu har jag inte riktigt bestämt mej ännu men jag fick nästan slut på snus i onsdags. Jag brukar alltid köpa en stock åt gången men hade köpt två nu då det blev dyrare, den andra tog slut nu då jag hade stödköpt lite längs vägen. Många gånger har jag funderat på att inte köpa en ny stock då denna tar slut och nu kom jag på det igen. Jag har snart varit utan snus i 48 timmar

och det är fan inte lätt. Jag har försökt förr och har nu kommit i samma stadie som jag oftast brukar klara mej till. Det känns som att ansiktet håller på att lossna från skallen, tänderna och käken värker och skriker efter nikotin men det enda den får är lite Ouzu12 som jag råkade hitta en flaska här hemma.
Jag har faktiskt ett par prillor snus hemma som blev kvar i sista dosan, få se om de överlever natten i dosan

Jag tror att de gör det och jag tror att jag klarar mej för att de finns där, det vanliga är att jag får panik efter något jag inte kan få tag på. Jag har gått med snusdosan i fickan båda dagarna utan att röra den.
Mvh Janérik