Takk for at du steppet inn, Gita!

Jeg har ikke sovet, men på vei hjem fra ei venninne satte jeg meg fast med bilen midt ute i ingenmannsland i en diger snøfonn!

Midt på natta! Og jeg hadde akkurat sett en skrekkfilm på tv, så pulsen min har enda ikke stabilisert seg...

Huff, for en opplevelse. Over til noe MYE koseligere, nemlig Amopi! Tror Gita fikk med seg det viktigste. Fyller inn med at det ved steinstranden i Amopi ligger en taverna som heter Calypso. Den er absolutt verdt et besøk (selv om jeg har hørt noen rykter om at kokkene der flytter til en annen restaurant til sommeren.. I Pigadia..

). Nydelig mat og fin atmosfære. Golden Beach nevnte du, ja. Et must,altså. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har vært der.

Den ligger på den store Amopistranden, som er en veldig barnevennlig strand.
Four Seasons bare MÅ dere få med dere, bare gå litt oppover veien fra Aegean, så kommer dere dit. Utrolig god mat, og kjempebillig pizza. Og verdens vakreste og snilleste betjening..

Ingenting slår å sitte der oppe på takterassen dersom det er fullmåne, den speiler seg så nydelig i havet. Stille og rolig, ingen trafikk.
Selve Aegean Village er flott, de har også en stor gressplen som er et ganske sjeldent syn på Karpathos. Der kan jo ungene springe rundt og leke, når de ikke er i poolen!
Vil du vite mer, så bare fråga på! (Yndlingstemaet mitt, å snakke om dette her...

)
Mange hilsener fra Margrethe