Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-23, 00:14
bananafroggyboy bananafroggyboy är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006
Standard Sv: Bilderna som fick röster!/sammanfogad tråd

Verkligen en himla kul tävling det här. Jag lade min röst i Bästa Bild-kategorin på Erik Öhrns fantastiska bild, bilden på Blue Star II i det fantastiska ljuset. Helt underbart bild för en färjetok som jag... Men jag måste erkänna att jag satt länge och funderade på om jag inte skulle rösta på Admiralas bild, den som kom trea... Helt underbar blick som tjejen har, perfekt skott, exakt i rätt vinkel och i rätt ögonblick.. Tycker bilden förmedlar den högtidliga stämmningen på ett otrologt bra sätt.

Men mest cred tycker jag Janne skall få för hans arbete med tävlingen och inte minst hela sidan! Fantastiskt jobb, vad vore vår värld utan sådana eldsjälar som Janne?

Det skulle vara kul att få se hur många röster som bilderna fick tycker jag. Känner att jag inte har någon aning alls ifall min bild som kom tia (inte för att skryta nu då alltså) har fått 10, 100 eller kanste 1000 röster för att placera sig... Alltså bara lite kort. Hur många fick vinnarbilden och vad fick den sista bilden att kunna placera sig i varje kategori, det hade varit göörkul att få se... För lite tävligsmänniska är man juh... Även om jag känner mig gryyyymt nöjd min tiondeplats, vilken ära! Kan inte smälta det ännu...
Svara med citat