Takk for all info -
TOG er som regel noe mer behagelig enn buss,(spes av og påstigning og evt bevege seg litt), - trodde Korinth-Argos var under utbedring, men er altså nedlagt, synd.
Siden det er en lørdag vi skal fra Athen til Argos m evt stopp i Korinth, kan det kanskje være lurt å bestille plass uansett om vi velger tog til Korinth eller bussen som du foreslår hele veien?
Kanskje bedre å besøke Korinthområdet sammen m Delfi en annen gang...
Argolis-området er øverst på lista

og har 15 dager til rådighet.
".. bo i NAFPLIO? Kan sjekke tilgjengeligheten for deg, hvis du vil.."
Pension Ligeia i Psaron 6, gamlebyen - ifølge kartet nær en P-plass,
så jeg har regna m mulighet for taxi ganske nært bygningen - kjempeglad om du sjekker.
Etter å ha sett endel fotos fra Mykene på nett, har jeg vært litt i tvil om det
er verdt å stresse seg dit - det de har funnet som er verdt å se er jo uansett på museene. Da velger vi å se Tiryns mens vi er i Nafplio - virker interessant, takk for tipset.
Synd de bare har forestillinger midt i den varmeste tida i Epidauros - kanskje vi kan våge oss tilbake i juli engang...
Det er det hotellet du nevner i gamle Epidauros by som jeg har stoppet opp ved - morsomt :-) Han som driver det har tilbudt spesialpris om vi vil ha halvpensjon også - og det er en heis der - ikke dumt for meg.
Didima-grottene hadde jeg ikke registret - det kan vi evt få til den uken vi er i Ermioni. Har også lest om Frachti-utgravningene, er vel ikke så mye å se akkurat der, virker ikke så lett tilgjengelig heller - men visstnok en trivelig, "ekte" fiskerlandsby - Kilada - rett ved. Alt dette er jo også i kort avstand fra bostedet der nede.
Åh - jeg gleder meg. Skulle egentlig reist i april, for å komme vekk fra snøklattene,som kanskje fortsatt ligger hist og her -
lenge til mai enda, men får reise på nettet og i bøker så lenge.
Hei,hei fra meg