Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Det här har du naturligtvis redan kollat men: visa/verktygsfält/anpassa/helskärm?
Efter det finns det visa/verktygsfält/lås verktygsfälten också.
Men jag vet inte om det är detta du behöver göra...
|
Där lägger man till och bort symboler i verktygsfältet, så det "fungerer icke"... Tyvärr, men tack ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Är det alltså Internet Explorer det gäller?
Enligt vad jag har läst så öppnas fönstren alltid i samma storlek som de senast stängdes. Så fungerar det också om man provar.
|
Det är egentligen i Outlook jag har störst problem. Jag spelar schack på nätet och får ett mail med en länk för varje nytt drag. Förut kom då alltid fönstret upp på helskärm, men nu så kommer det som liten ruta.
Citat:
Ursprungligen postat av Janérik
Det ska som några redan har sagt öppnas i samma storlek som det senast stängdes i. / Jag har för mej att jag hos någon fick vara så drastisk så att jag startade om datorn, öppnade Internet Explorer, maximerade fönstret, stängde på krysset högst upp till höger och slutligen startade om datorn igen. /
|
Har testat detta också men det hjälper inte. Jag stänger alltid ner från helskärm, men lika förb... så kommer det upp som liten ruta nästa gång. Jag har för mig att jag för länge sedan såg en inställning som hette ung.: "visa alltid nytt fönster som helskärm". Det kan t o m vara så länge sedan att det gällde Win 98... Så den finns kanske inte längre eftersom det SKA gå automatiskt... Men som sagt vissa pgm lever ett eget liv...
VALIUM! Mitt kungarike för några Valium....
Peter