Då det gäller program så kör jag med ett som heter Edit Plus 2 men egentligen fungerar det ju lika bra med Anteckningar som finns i alla Windows-datorer. Ja, jag skriver alltså sidorna på det gamla sättet med handkodning, många verkar tro att det är svårt att handkoda sidorna men det är egentligen bara några enstaka taggar som behövs för att man ska få allt att fungera på ett bra sätt, sedan då man ska ha en ny sida så använder man bara en gammal sida och ändrar texten i den. Ett bra gratisprogram (CareWare) som jag använde tidigare är Arachnophilia som kan hämtas på
http://www.arachnoid.com/arachnophilia/ .
Då det gäller webbhotell så har jag ingen erfarenhet där, jag kör med Algonet (är väl Telenor som äger dem nu) för min båtluffasida och det är ju bara sådant som följer med om man har Internetabbonemang hos dem, för övriga sidor använder jag Riksnet som vi har som ISP nu, det är också helt normala webbservrar utan krusiduller. Det som är viktigast är väl att det går att ansluta till dem med vanlig ftp så att man inte kan bli låst med att man måste ha ett speciellt program att göra sidorna med.
Mvh Janérik