Citat:
Ursprungligen postat av Zanét
Skönt veta att man inte är ensam när burkeländet lever ett eget liv.
|
EGET LIV? Jag har jobbat med eländet sedan -84 och anser fortfarande att det är en "Alien..." Ful och bits...
Citat:
Ursprungligen postat av Arne
Betaversion är ändå just Betaversion!!!
|
Nu tror jag att Herr Arne tror att jag har varit ute och tallat på (skånska för känna på, testa, osv) Longhorn eller Vista som det tydligen ska heta. Men det har jag inte. (Jag kommer att hålla fingrarna borta från Vista rätt länge, tills jag ser att den är hyfsat stabil.) Jag körde några riktigt brutala rensningspgm för XP. De var väldigt effektiva... I vissa lägen lite för effektiva.... Nu kommer t o m startsidan (som för övrigt naturligtvis är Kalimera) upp som liten ruta. Jag blir vansinnig!!!! Jag vill att alla nya rutor ska komma upp som "fullskärm". HJÄLP!!!?
Citat:
Ursprungligen postat av Janérik
Alltså är det jag som är dum eller blir man så här av ett litet (nåja) glas Ouzu.
|

Nu ska jag vara snäll.
Citat:
Vilket program är det som bråkar eller vad är det som bråkar?
|
Det är just den frågan jag ställer! Så fort jag klickar på en länk, och nu t o m startsidan kommer upp som "liten ruta" när jag vill att de ska fylla hela skärmen!!!! Det måste vara någon inställning någonstans, men jag kan faan i mig inte hitta den! Jag blir Zebrarandig av frustration....
Citat:
Varför pratar Arne om Betaversion?
|
Som jag skrev ovan så tror jag att Arne tror att jag testat Vista. Dvs efterföljaren till XP som kommer att släppas strax efter nyår. Tja, om PytteMjuk håller tidsplanen... Och det brukar de ju alltid göra...

Vista skulle egentligen släppts före Jul men det smög sig redan där...

Ha ha ha...
Peter