Sv: Planering för Naxos 2007 (?)
Hej,
Jag tror inte priserna ändrar sig så värst mkt från år till annat, lägg till typ 5 euro natten på priset 2006.
Om ni är 2 vx o 2 barn så kan det ev bli blilligare m charter. Apollo har bra erbj med sk barnpriser. Om du planerar en 2v resa så tror jag absolut du tjänar på på att ta en Apollo charter m tanke på transfers etc etc. Om du däremot vill åka längre period så kan det ju löna sig ek med en luff!...kanske, men kolla med Apollo. Vid 3 v resor el längre faller alla normala rabatter bort men grundpriset kan bli lägre...
Luffar du under juli månad tror jag dock du måste räkna med i alla fall 60 euro/natt. Du vill väl bo "centralt" dvs nära ngn by-kärna o nära strand o bussar o tavernor o livsm affär samt ha en fräsch pool m liten bar kanske? o inte alltför trist utsikt fr balkongen. Det finns alltid husrum som passar både ens smak o plånbok men har man barn o packn så kan det bli drygt o luska runt i värmen o leta...kolla nätet - du kan göra superklipp!! Det är inte alldeles säkert att det är alldeles lätt under högsäsongendock.... Låg o mellanperioderna är köparnas marknad - oj, vilken skillnad!!
Väljer man högsäsongen så kan priserna vara helt konstiga 30 - 150 euro ?? - men du kommer finna ett hyffsat boende för 50 - 80 euro. Pooler är ju inte helt vanligt överallt på Naxos...välj ett enkelt alt första 1-2 nätterna o ta de dagarna till att bla reka läget var vill man bo på Naxos rent geografiskt o var finns drömpoolen till det rätta priset? Jag tror det är rätt sätt - barnen måste ju bli nöjda annars får man inte en lugn stund...ellerhur!
Lena
Senast redigerad av inkfish den 2006-10-31 klockan 01:04.
Anledning: för långt citat
|