Ämne: Kamaki
Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-25, 15:03
muffinss avatar
muffins muffins är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Sv: Kamaki

Jag tycker inte att det är fel om män kommer med koplimanger, eller visslar etc. Samma sak gäller kvinnor. Men det är inte många som vågar.
Bara man gör det fint, vissa kan gå alldeles för långt. När jag var på en club i malmö för en månad sen och dansade med vänninor kommer en full kille och tar tag på min rumpa och säger att han ville dansa med mig. Självklart blev jag riktig förbannad och bad han att dra åt helvete.
Vid ett annat tillfälle för 2 veckor sedan var jag och pojkvännen på en krog och då pojkvännen går till baren för att beställa åt oss, sträcker sig en full man och ger mig sin öl .....som jag såklart tackade nej till.

I Grekland är det annorlunda. Man flörtar på ett annat sätt både män och kvinnor. Det handlar inte bara om att vissla, tutta när man sitter i bilen och så. Utan hela flörtprocessen. Ögonkontakt kroppsspråket mm.
Jag vill med detta inte idiotförklara svenska män. Jag är tillsammans med en svensk kille i 2 år nu och har många svenska killar till kompisar som jag gillar mycket att umgås med. Det är bara en grov generalisering det jag säger.
Och det finns säker svenska/grekiska män som inte passar i dessa ramar. Sen kan man ju undra hur vi kvinnor flörtar etc.

Men samma erfarenheter som jag har från Grekland har jag även från min tid i Spanien.
Svara med citat