Lissi, det är stort sett samma program som kör i februari som nu håller på att ta form. Om cirka en månad vet vi ännu mer hur det kommer att se ut för vintersäsongen. OM du skulle ha sån tur att Alexiou sjunger, då skulle jag välja henne oavsett vem hon sjunger med (och hon börjar INTE sjunga lika sent som Parios kan jag lova

)! Vi såg henne tillsammans med Kotsiras för ett par år sen - och jag glömmer det aldrig!
Jag kollar på Athinórama - jag vet Kari kollar ett annat ställe, men jag minns inte linket.
Kari, jag förstår att du vill se Marió - hon sjunger härlig rembetika!
Men det är ju bara för retligt att
den fina fyrklövern Mitropanos/Glykeria/Dionisiou/Aslanidou sjunger på Akti Piraeus - inte bara satt vi ju där som sardiner i en sardinburk förra vintern, Kari, men LJUDET var ju helt fel

. Fruktansvärt dåliga mikrofoner/högtalare? Det var ju där vi hörde fyrklöveren Mitropanos/Kana/Basis/Korakakis. Nej, Akti Piraeus går jag inte på igen, tyvärr!
Varför kan de inte sjunga på Sfentona i stället?
Riitta, såg ni Kotsiras i vintras? Hur gillade ni Eleni Tsaligopoulou tillsammans med honom i så fall? Visst är hon bättre LIVE än bara på skiva!
Om du inte har sett Kotsiras, DÅ
måste du se honom nu!
Och sen har vi ju Jiannis Ploutarhos, som sjunger på Kentro Athinon, men efter att vi köpte hans senaste skiva Krimména mistiká så åkte han längre ner på min favoritlista

! Han gjorde några bra skivor i början av sin karriär, men han förnyar sig inte alls och låter nu ganska tjatig, tycker jag.
Som det ser ut nu så väljer vi en kväll med Kotsiras och en med Remos om vi skulle välja två konserter.
Med eller utan kramar!
Spännande att följa med i
Vem som kommer att sjunga
Var.