Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-19, 11:52
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Jag är inte som andra...

Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet

Ett par exempel:
"att planera resan är ju halva nöjet"

"det är underbart att träffa alla vänner i Grekland och hålla kontakt med dem under vintern"

Och finns det kanske någon som känner igen sig i mina egenheter?

Jag är inte heller som alla andra. Vilken tur det är ! Jag vill inte vara som någon annan.

Jag planerar överdrivet mycket och blir sällan överraskad över vad som möter mig när jag kommer fram. Vet mycket väl om denna last och jag ska jobba på att få bort stora delar av den men inte allt. Jag "lider" nämligen av nyfikenhet (curiosity killed the cat......) vilket jag oftast tycker är en bra egenskap. Men vad beträffar resor vill jag kunna komma till en plats utan att veta för mycket, det har jag börjat tänka på mer och mer.

Jag nämnde nyligen i en annan diskussion att jag inte vill ha grekiska bekanta som jag vill lova att hålla kontakt med. För det första tycker jag ibland att greker inte alltid är så trevliga som många menar. Jag träffar många som är trevliga men hur de än är vill jag bara ha min resa som den är och skaffa minnen på annat sätt. Det räcker så bra att träffa greker på alla möjliga tänkbara ställen men jag är nöjd så.

Hasse
Svara med citat