Ämne: 2 veckor...
Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-24, 17:43
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: 2 veckor...

Citat:
Ursprungligen postat av Marie_W
Hotell Annas har jag skrivit till, utan att få svar!!
Mycket märkligt! Miak brukar alltid vara mycket noga med att besvara förfrågningar. Men han har haft problem med datorn tidigare vet jag. Försök igen via mail, får du inget svar då ring ner. Han pratar en del engelska. Det är ett mycket bra ställe att bo på!

Citat:
Ska regnkläder med, eller kommer det bara skurar tro? Kan det vara kallt på kvällarna? Hrm..jag får väl packa ner en extra tröja
Inga regnkläder! Normalt sett kommer det bara enstaka skurar. Om ens det! Ingen extra tröja! Ta möjligtvis med en mycket tunn bara. Jag har avskaffat tröja i min packning och tar med en Jeansskjorta som man kan ha över en T-shirt el dyl om det skulle behövas. Kan ju även användas i andra sammanhang. Det är just att det är så varmt på kvällarna som gör att jag tycker det är så skönt att åka den här tiden.

Citat:
Peter! Hammaren får jag ta fram när jag kommer hem, om det regnar hela veckan!!
Då lär nog hammaren få vila! Det skulle vara extrem otur om ni skulle få så dåligt väder. Jag har varit på Tilos just den här tiden för några år sedan och det var suveränt! Tilos tillhör en av mina absoluta favoritöar och jag är övertygad om att ni kommer att få det kanon där!!! Lite avis är jag allt

Peter
Svara med citat