Ämne: Logi i Amopi
Visa ett inlägg
Gammal 2006-09-02, 13:19
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Logi i Amopi

Jeg har bodd på 4 forskjellige hotell i Amopi, og det er Aegean Village, Argo, Lakki Beach og Sofia. Har vært fornøyd med alle stedene, men egentlig minst fornøyd med Argo. Vet ikke helt hvorfor, beliggenheten er jo fin, kanskje var det bare atmosfæren jeg liksom ikke helt trivdes med. Lakki Beach har verdens snilleste eiere, det samme har Sofia. Sofia ligger mye finere til enn Lakki, rett i nærheten av den store Amopi-stranda. Og de har også en ganske stor pool. Veldig god service.
Et annet sted jeg også vil anbefale, er Votsalakia! Har ikke bodd der selv, men de som vi reiste sammen med nå i august, bodde der, fordi det var bare ett rom igjen på Sofia. Og de var veldig fornøyd med Votsalakia. Nytt fint hotell med veldig bra beliggenhet. Så disse hotellene vil jeg anbefale først og fremst:
Sofia
Lakki Beach
Votsalakia

(Både Votsalakia og Sofia kan du finne på nettet, men hvis du vil, sender jeg deg gjerne telefonnummerne deres! )

Som endel sikkert vet, er jeg ikke enig i at man MÅ bo i Pigadia når man er på Karpathos, men det er jo selvfølgelig en smakssak. Jeg har bodd begge steder og har alltid hatt det bra. Så den diskusjonen gidder jeg ikke ta! Det kommer akkurat an på hva man liker og ikke.
Svara med citat