Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Herrejösses vad ska du med allt detta till.
|
Läs nu en gång till snälla Eva. Jag har inte allt med alltid!!!!!!! Packningen anpassas efter resan. Plus att jag lade till några saker från Kalimera!!!!!
Citat:
Vattenkokare helt sanslöst.
|
Du får tycka vad du vill, men om jag bor på ett helt vanligt litet hotell, som inte har service på kvällen och utan någon som helst möjlighet att värma något, så är den rätt bra att ha. Det är dessutom en liten speciell kokare som värmer ca 0,3 L och automatiskt kopplar om mellan olika strömstyrkor... Kan du tänka dig hur liten den är? Den väger inget och tar ingen plats. Tack vare den har jag njutit mången kaffe och Whiskey på balkongen sena kvällar när jag spanat efter stjärnskott... Du trodde väl inte jag släpade med en stor...?
Citat:
men om jag vore du skulle jag nog göra en ny prioritering av min packning.
|
Vilken tur att du inte är jag då!

Det är möjligt att vi reser, bor och lever olika på semestern, men jag vet tämligen väl vilka behov som uppstår på mina resor. (Jag har trots allt varit i Grekland ca 35 ggr... Luffat mest.) Och när jag åker nästa vecka, så vet jag i princip var jag ska bo och vad jag ska göra och kan prioritera därefter.
Jag försökte ge alla som läser här en så omfattande lista som möjligt, för nytta o nöje eller t o m rågarv. Men den fungerar rätt väl oavsett om man åker till Grekland eller Thailand...
Peter