Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-06, 22:31
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Hemma från Kreta igen

Citat:
Ursprungligen postat av Peter
F´låt Det var inte menat som en "bredsida" mot dig, eller någon annan person här heller. Absolut inte. Jag uttryckte mig kanske på ett klumpigt sätt. Jag "kapade" en bit av ditt inlägg för att det var en bra ingång till det jag ville föra fram.
Tack! Det gjorde du bra, reste dig på nio där. Då ska jag försöka lägga tillbaka topplocket där det låg innan det rök

Eva_L: Håller med dig om det du skriver i inlägg #53. Exakt så förnumstigt resonerar jag också. Jag rör mig mycket bland yngre tjejer på nätet och det är skrämmande hur långt utseendefixeringen har gått. I synnerhet när det gäller just bröst. Bröst är inte längre kroppsdelar, utan accessoarer, som får diskuteras och värderas av alla och som man fixar och förbättrar om de inte duger (vilket de sällan gör ). Här på jobbet berättade en kollega om en flicka i dotterns klass som fått en bröstförstoring i studentpresent av sina föräldrar.

Detta är kortversionen av hur jag går igång när nån börjar bedöma andras tuttar i olika sammanhang. Se upp så att jag inte fortsätter.

För övrigt anser jag att det är vansinnigt att slänga överdelen, med tanke på vad man får betala för en sjysst bikini.
Svara med citat