Visa ett inlägg
Gammal 2006-08-06, 22:18
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hemma från Kreta igen

Citat:
Ursprungligen postat av nilam
Återigen vill jag förtydliga då att jag inte tycker det är MER ok med en 20-åring än en 40-åring... Vad jag ville komma till att det kanske väcker mer uppmärksamhet om en dam med DD-kupa hoppar omkring framför tavernan än om en med A-kupa gör det? Och jag tycker inte det känns trevligt när jag äter. Att den ena kroppen eller andra sen skulle vara snyggare lägger jag ingen värdering i här.
Du menar alltså att du tycker att det är mindre osmakligt med en topless tjej med A-kupa än en topless tjej med DD-kupa? Det var precis detta jag undrade över igår men inte fick något svar på. Skulle det ha stört dig mindre där du satt på din taverna om det var en tjej med A-kupa som spelade strandtennis topless i närheten än om det var tjej med DD-kupa?

Det är detta att du gör skillnad på olika bröst/kroppar eller för all del olika tjejer/människor som jag stör mig på, inte att du i allmänhet reagerar på det sätt du gör. För mig får du gärna tycka att det är trevligare med topp än utan, men då ska det gälla alla kroppar och inte bara vissa.

Ruby
Svara med citat