Hej Ulrikas!
Jo jag har bara inte kunnat sitta framför datorn efter det att vi kom hem från Thassos. Vi åkte dit den 20/6 och var där i 14 härliga dagar! Jag måste säga att jag tyckte väldigt mycket om denna ö både jag och sambon och våran lilla son tyckte det var underbart med allt!
Vi bodde på
Ilio Mare i lillafiske byn
Scala prinou och vi är hel nöjda med servicen där och maten, herregud då mycket det fanns och välja! Långa diskar med mat och åter mat, efterätter, frukter osv...
Hotellet var otroligt fint och ett av dom snyggaste vi såg på ön när vi hyrde en bil i 5 dagar och körde runt ön, nästan i alla fall. Rummen var jätte fina och fina inredda och städ hade vi varje dag så vi har absolut ingenting att klaga på...
Dyrt var det ju på hotellet men vi hade ju frukost/middag ink så vi hittade ett jätte bra litet ställe och gå och äta lunch som heter
Faros taverna där 2 killar jobbade*bröder?* som var väldigt trevliga och hade enormt god mat!!!
Stranden vid hotellet var helt ok men vi tog bilen och styrde mot
golden sands och det var ett toppen ställe men långgrunt vatten och perfekt med dom som har barn och efter bad och sol så stannade vi till vid tavernan som ligger vid stranden där dom hade otroligt god mat,pasta med sås, pizza, sallader beställdes och det var underbart gott!!
Jag och min familj är helt nöjd och vi hoppas att fler vill testa denna fina och vackra ö, vi åker gärna dit igen snart, ha det så bra!
Längtar efter en kall Mythos och en grekisk sallad!!
Mvh Marie med familj