Visa ett inlägg
  #3  
Gammal 2005-05-17, 09:00
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Apollo ändrar, IGEN!

Citat:
Ursprungligen postat av Brige
Jaha, så var det då dags igen......... Apollo har ändrat tid för take off, från eftermiddagstid till 07.05 då vi flyger till Kos. Vi som var så himla glada över att slippa betala för hotellrum natten före resan. Dessutom var tågbiljetterna väldigt billiga eftersom jag beställde o betalade dom i också i GOD TID. Endast några futtiga kronor får vi tillbaka för dom, (helt korrekt enligt gällande regler), nya har jag redan köpt så nu är det bara att hoppas att det inte blir några nya ändringar
Av brevet framgår att det är PRELIMINÄRA tider som anges samt att ändringar kan göras fram till 14 dagar före avresa. Det är enligt gällande regelverk så det är väl inte någon idé att gruffa över, men kul är det inte Tiden jag har, och de medel jag förfogar över, vill jag nyttja ute på valda öar, INTE inom Arlandaområdet SÅ! Jag var bara tvungen att "ösa ur mej" lite av min frustration

//Birgitta
Hej!

Förstår dig. Alltid extra krångligt med ändringar för oss som bor långt från Stockholm. Flera jag känner drabbades av deras ändringar förra sommaren med kraftigt ökade kostnader för inrikesbiljetterna. Just nu har vi priskrig mellan flybolagen och överetablering på vår flygplats men det har inte alltid varit så.


Eva
Svara med citat