Ämne: Digitalkamera
Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-06, 21:44
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Digitalkamera

Citat:
Ursprungligen postat av Peter
Då är det ett elakt skrivet program om du inte kan stoppa installationen. Låter lite märkligt.
Installationen gick naturligtvis att stoppa, men bilderna gick inte att öppna på annat sätt än i programmet och därmed inte heller sparas ned på datorn. När man öppnade första bilden satte installationen igång och när jag hade avbrutit den kunde jag inte se bilderna. Så det var en rävsax.

Dessutom: eftersom det var ett par bilder som jag snabbt behövde mejla hade jag frågat hotellägaren som jag bodde hos om jag kunde få låna hans dator, vilket han vänligen lät mig göra. Så första gången det hände var i den - en gammal härk med grekiskt windows 98 och jag förstod inte ett yota. Det tog en hel kväll (kändes det i alla fall som) att förstå hur jag skulle få bort programeländet - och sedan gick strömmen på hela ön (som för övrigt börjar på til och slutar på os och är känd för sina elavbrott...) - innan jag hade slutfört avinstallationen.

Hur stora är oddsen att jag var glad efter det?????

(Fotoaffären med den jäkla maskinen fanns dock på närliggande större ö, skivan hade jag fixat kvällen innan och sedan tagit morgonbåten.)
Svara med citat