Stackare! Lät verkligen inte som någon höjdare i mina öron. Synd att ni inte tyckte om Mykonos, själv älskade jag det.
Vi gick till bageriet varje dag och bredvid ligger det en fruit market (VARNING FÖR KÖRSBÄREN!!! Alla innehöll larver som vi köpte, vilket har gett mig fobi för körsbär och annan frukt med risk för larver

)
Hur som helst så är det synd att ni inte fick uppleva några av de superba stränderna, för det är en av många anledningar till att jag vill åka tillbaka.
Och visst var det lite dyrt, men det var i alla fall vi medvetna om innan. Det ligger några nattklubbar i stan och flera utanför.
Synd att det krånglade med bussar osv också, vi bodde alldeles i närheten av det södra busstorget, men vi hyrde fordon för hela vistelsen vilket var skönt.
Otur att ni bara stötte på ohjälpsamma människor, jag tyckte att alla var trevliga i stort sett, men så är det väl ibland antar jag.
Kan hålla med om det där med hotell standard. Vi svenskar är nog väldigt bortskämda när det gäller bra standard, precis som Frankrike och Italien har Grekland lägre standard tycker jag det verkar som. Vi bodde på Ios Palace som skulle vara ett 4 stjärnigt hotell, visst det var snyggt osv, men servicen och städningen var inget vidare. Vårat bästa boende fann vi på ett lite mindre hotel/pensionat där allt var kliniskt rent typ.
Ledsen för eran skull, jag vet hur besviken man kan bli när ett resemål inte är som man har förväntat sig
/Alexandra