Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-06, 14:09
ENIACs avatar
ENIAC ENIAC är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: Charter eller endast flyg till Skopelos?

Tanken med Bulgarien (förutom att "prova nåt nytt") var att det inte skulle gå åt så mycket pengar eftersom vi ska till Bolivia i tre veckor i november. Kroatien skulle ju vara ett alternativ, men Italien är lite väl dyrt... Senast jag kollade kontot var jag inte ekonomiskt oberoende Det sista alternativet är att stanna hemma men det är inget bra alternativ.
Men visst var det charter jag menade! Jag är själv allergisk mot turistghetton och vill gärna uppleva det genuina i landet. Åker man till Bulgarien hamnar man ju i Golden Sands eller nån annan turistanpassad ort *rys* Man vill ju inte kuska land och rike runt på jakt efter det "riktiga" landet, det ska ju finnas runt knuten.
Efter att ha läst era inlägg är jag än mer övertygad om att Bulgarien verkar vara ett dåligt val. Återstår bara att se om jag lyckas få sambon att tycka samma sak...
Om vi däremot åker till Skopelos är jag övertygad om att vi inte kommer bli besvikna! Jag har bara läst bra saker om den ön. Antar att vi, som båda är Amorgos-och Naxosfrälsta, skulle uppskatta Skopelos också då den verkar vara en blandning mellan dessa båda öar (?). Blotta tanken på att inte komma iväg till Grekland i höst gör mig sååå deprimerad...
Svara med citat