Citat:
Ursprungligen postat av Elisabet
Att han bor enkelt och inte bryr sig om utsikt från balkongen vet jag. Det håller nere kostnaden ganska mycket. Han hyr inte fordon och en enkel lunch på taverna går säkert på minst 2-3 € mer per dag jämfört med att köpa egen "utflyktsmat". Kaffe och andra drycker mellan måltiderna blir fort flera € per dag. Alla tycker ju inte att det är just det som är halva nöjet med en resa. Det är billigt att resa även om man unnar sig det man vill utan att snåla, om man tillhör dem som inte har kostsamma "nöjen" på resan.
|
Hygglig sammanfattning
Att mina kostnader ar ganska laga beror pa billigt (15-20) men absolut bra boende (aterkommer ju ofta till samma stallen och har da allt prutat och klart via sms eller mail). Inga solstolar da jag helt enkelt inte gillar det. Frukost och lunch fixar jag alltid sjalv men middag ater jag ute nastan varje dag. Inga mopeder eller bilar, bara vandringar och buss. I ar har jag ocksa legat still pa oarna langre an jag brukar samt lagat nagra fler middagar sjalv sa darfor ligger jag nagot lagre an tidigare.
Som vanligt reser jag pa ett satt som gor mej lycklig aven om det sattet att resa sakert inte skulle gora alla andra lyckliga
bosse