[INDENT]Hej!
Vad spännande för er att ge er iväg, antar att ni har lite fjärillar i magen. Hade i alla fall jag förra året som var första gången
Jag skulle rekomendera Naxos som också är en bra ö att börja på. Det finns något för alla. Mysiga byar, massor av saker att göra om och se. Underbara stränder och en trevlig stad. Dessutom så har ön bra båtförbindelser. Var och tittade på Poseidon som ligger precis på Ag Goeorge stranden, hade bra priser 35-40 i högsäsong.
Jag rekomenderar även Amorgos som är så vacker med fina bad och mysiga byar, vi bodde på Pension Amorgos som ligger precis där Skopan lägger till bra läge, fräscht och havsutsikt.
Precis som Apelsina rekomenderar jag Milos varmt och missa inte båtturen runt ön

verkligen en upplevelse! Vi bodde på Iliopetra som ligger granne med Anezina. Det var rent, fräscht, fint och ägarinnan var super trevlig.
Självklart vill jag slå ett slag för Folegandros som blev en av mina favoriter. Vacker ö, väldigt fina bad- klart vatten, mysig chora...
Om det inte vore för att det troligen är ganska så dyrt på Mykonos i högsäsong så hade jag rekomenderat den ön för det var verkligen en pärla
/Alexandra som hoppas ni får en underbar resa
[/INDENT]