Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-26, 14:22
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Elafonissi eller Falassarna?

En og en halv time til Falserne og to timer til Elafonissi, altså bare en halv times forskjell... ?? (ville kanskje trodd det bare tok en time til Falserne, men har ikke vært der selv så er det andres erfaring så er det så)

Om det er bare en halv times forskjell, så må du heller velge hva slags type strand du vil på. Falsarna er en bred hvit strand med en del sandyner og som regel med ganske store bølger. Så liker man det er det et godt valg. Mange elsker jo å bade i bølger (ikke jeg)

Elafonissi har ikke bølger på samme måten og er etter min mening veldig flott. Men et "must" er det å vade over til "øya" gå over, og på baksiden av den, hvor man finner "dyner" og viker med sand og hvor det er veldig deilig å ligge å sole seg og det er herligt klart vann synes jeg.

Tror mange kommer dit, titter, vasse litt i det grunne vannet, legger seg på en solstol og tenker...ja,ja var dette DET?? (som Gita sier)

De har gått glipp av Elafonissi etter mitt skjønn...

Ia

Bussturen til Elafonissi er i seg selv også flott, så jeg hadde nok valgt den.. Ta bussen så tidlig som mulig før det kommer for mange folk, og man sitter ikke på bussen den beste tiden på dagen.
Svara med citat