Ämne: september
Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-26, 00:02
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: september

Hei Flinga!

Jeg har ikke vært på Karpathos ennå, men skal i vei i begynnelsen av August.
Har lett og funderat på forskjellige hotel både med og uten pool i og uten for centrum...., nå når jeg har bestemt meg finnes det ingen ledige plasser eller det er for dyrt..

Av de hoteller jeg kunne tenke meg har jeg Atlantis, Electra beach (som Dagun skriver om) , Miramare bay, Regina og Olypic (det siste rimligste alternativ) Alle disse stedene er helt nære eller i byen, noe som jeg selv syntes er mest praktisk i forhold til utflukter med båt el. buss fra morgenen av, Sound of the sea er også et alternativ, ligger på toppen av en høyde til venstre for byen om du har ryggen mot sjøen. (litt lengre fra stranden og en litt bratt bakke hjem fra byen, men skal ikke være noe problem for en 70 åring i følge hoteleier...
Ingrid skal dit med noen tenåringer i slutten av september/begynnelsen av october.... Ligger fantastisk til og ikke så dyrt som det ser ut til...
Alle disse stedene kan du google på...

Jeg skal selv ha 4 netter på Lefkos med mine barn, og 6-7 dager i pigadia et sted... (når jeg finner noe) God kombinasjon synes jeg...

Men du reiser jo ikke i høysesong, så kommer du tidlig på øya kan du jo gå litt rundt å titte før dere bestemmer dere...

Lykke til!

Ia

Senast redigerad av Ia den 2006-06-26 klockan 00:05.
Svara med citat