Sv: Webläsaren....fixat men nya problem
Hmm, märkliga saker du råkar ut för... Jag säger som Janne, börja med att ta hem SP2. Man måste i princip ha det idag om man installerar nya pgm. Kör sedan Norton Works igen. Egentligen skulle du nog plocka bort allt du installerat sedan förra gången du installerade SP", sedan ta hem SP2 och installera om resten därefter... Kul va...? Du kan installera SP2 utan att göra så men det finns risk för att viss länkar till pgm inte fungerar... Ev. fixar N.W. det, annars titta på download.com. Där finns det flera olika pgm för olika reparationer.
Norton är bra, men det är extremt resurskrävande. Både för processor och minne. Hur mycket minne har du i maskinen? Kör du Norton och ett antal andra pgm som går igång automatiskt så kan du få resursproblem. Kolla att du inte har för många pgm som går igång automatiskt när du startar datorn.
Själv har jag faktiskt bara 256 MB och det är alldeles för lite egentligen. Men jag ska tredubbla det tämligen snart för att avlasta cashminnet. Minne kostar ju "inget" idag...
Vi fortsätter tills det är löst...
Peter
|