Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-05, 19:17
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Karpathos direkt

Tillbaka vid datorn som gud glomde - weblasaren behagade spontant starta om datorn alldeles pa egen hand och efter diverse hjalpforsok av personalen sitter jag nu sa vitt jag forstar med personalens privata inloggning, anvander firefox och surfar utan kortet for varje gang det stoppades i datorn skar systemet ihop. Vad forvanad man blir

Ska svara lite snabbt, gick hit for att gora annat an kalimera egentligen:

* Karin: Land and sea vet jag inte vad det ar men forstar att jag missat nat... Jag laser om restauranger har pa Kalimera men sen nar jag val ar pa plats blandar jag ihop allt jag ser.

* Nora: har aldrig suttit ner pa Kafeneion men ska se vad jag kan gora.

* Riitta: Vassilis pa Pelagos? Ja, honom pratade jag med for en halvtimma sen. Vi var runt och letade efter Markos, den lilla ljuvliga roda kattungen fran i hostas som Vassilis lyckats halla liv i hela vintern och som formodligen vuxit upp till kvarterets slagskampe. Vassilis kom tillbaka fran Rodos for nagra dagar sen och har inte borjat jobba pa Pelagos an, dar ar lite folk och lugnt. Hes som satan ar han redan, det ar tydligen ett stamband som behover operation. Men Xronis sjunger lika vackert som nagonsin, det blev fin stamning i lordags nar hans bror Mimis ocksa dok upp.

* Ivi: vad som ar byggt ar jag inte ratt person att avgora... Jag kanner i alla fall igen mig valdigt val. Har ar stokigt, allt annat an pittoreskt, skrapigt - och ganska underbart

Snabbis var det ju... Nu ska jag strax ga och ata en bit, funderar pa att prova Mikes for forsta gangen. Var pa vag dit igar men det kom en regnskur och de har ingen markis, darfor fortsatte jag till Orea Karpathos i stallet. De hade spenatpaj nylagad for dagen och pa egenodlad spenat - sa jag var helt nojd anda, den var makalost god.

Tydligen ska det vara kallt och blasigt nagra dagar, jag far kura pa tavernor med mina bocker. Samre kan man ha det

Hej alla
Svara med citat