Visa ett inlägg
Gammal 2026-09-26, 07:13
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Ny drömresa. Syros, Tinos och Andros

Citat:
Ursprungligen postat av Fältjäntan Visa inlägg
Nere i Kini, om man går till vänster på hamnpromenaden finns en taverna som heter Mageiroistores. Det är ända stället i byn som har gratis solsängar om man handlar för 4 Euro. Efter 2 goa kalla öl var vi med råge uppe i det. För 30 Euro fick vi solbäddar, varsin öl och en god lunch. Långgrund sandstrand med badvaktstorn. Kan nog bli fler besök
Kerstin
Personligen tycker jag att det är en bra idé att ha gratis solsängar om man köper något. Har man bra service så spenderar man säkert gärna på både mat och dryck.

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Hej!
Jag vill så gärna påpeka att det finns så många tavernor i Ermoupouli som har så god mat! Så jag tycker ni ska göra ett nytt försök där. Att gå i dess gränder är också en upplevelse, lugnt och skönt.
Vi bodde otaliga gånger i Kini och trivdes på Argo men så bestämde vi oss för att testa att bo i stan. Och vi ångrade oss inte. Vi tog bussen till västra sidan då och då.
Birgitta, vars rehabilitering går bra.
Birgitta! Så härligt att höra från dig. Vi är säkert många som har längtat efter dig här på forumet. Fint att höra att rehabiliteringen går bra.

/ Anne
Svara med citat