Visa ett inlägg
Gammal igår, 17:40
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Lugna, stillsamma Votsalakia på Samos

Hej,

2023 : Albatross. Ligger i den östra änden av byn. Lite slitet men ok. Rummet var bra, men balkongen hamnade i fel läge. Poolen var liten och undanskymd. Jag var aldrig i den. Men de var trevliga på hotellet.

2024: Nicolas. Lite bättre std. Ligger på den östra delen, men lite närmare ”centrum”. Vi bytte rum från markterass till våningen över. Då blev det riktigt bra. Helt ok pool. Mer öppen. Badade säkert 3ggr i den. (Minus för sinnesjuka hundar som levde om när man skulle ta sig ut till genomfartsvägen). Mycket trevlig personal. Lyhörda för allt.

2025: Alexandra. Riktigt bra, Vi hade turen att få rummet som låg ovanför ingången till hotellet, på andra våningen, dvs direkt ovanför genomfartsvägen. Men det var ju knappt någon trafik alls. Bara folk som strövade till och från restauranger. Havet låg ett stenkast bort, Det var helt otroligt skönt att sitta på balkongen innan utgång och bara njuta av allt. Personalen var ok, men kanske inte som på Nicolas. Poolen låg liksom som i en "innergård". Undrar om jag ens provade den?

Jag bodde i byn första gången på 90-talet. Minns inte namnet på hotellet, men det var snett över gatan från taxistationen sett. Det var väldigt bra det oxå.

//Conny
Svara med citat