Visa ett inlägg
  #6  
Gammal igår, 07:41
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 704
Standard Sv: Omega block-väder

Ni får gärna skicka upp lite värme till Norrbotten
Här har vi inte ännu denna sommar haft många dagar över 20 grader, kanske idag blir en av dom. Regn varannan dag och kalla vindar, 7-8 grader när jag cyklar till jobbet på morgnarna.
Så vi längtar efter lite värme
Svara med citat