Ämne
:
Sitter och tänker...
Visa ett inlägg
#
2
igår, 07:40
Netwolf
Reg.datum: jul 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 390
Sv: Sitter och tänker...
Ja, det gäller att se det positiva i livet. Precis som du gör, Kajja
Netwolf
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till Netwolf
Hitta alla inlägg av Netwolf