Ämne: VM i fotboll
Visa ett inlägg
  #7  
Gammal idag, 09:14
Tobbe Ss avatar
Tobbe S Tobbe S är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Ort: Borås
Inlägg: 721
Standard Sv: VM i fotboll

Jag såg första matchen på Naxos, Katastrofen mot Nederländerna såg vi på Koufunissi, dotter med barn så Japan matchen på Syros.
Mormor och morfar sov.
Allt såg på paddan
Nu väntar förmodligen Frankrike på tisdag, och då får vi se matchen på större bild hemma i Sverige

Tobbe
Svara med citat