Här hemma i Tyresö LÄNGTAR vi efter regn!!
Det skulle ju, vid ett antal tillfällen, komma rejält...... inte då! Vi har, totalt sett under maj/juni månader, fått 21 mm. Efter denna snustorra vår.... det "knastrar" när man går i skogen och sommarkantarellerna är bara att glömma!! Det värsta är brandfaran.....

Och nu blir det värmebölja (förhoppningsvis kort!) Suck!! Aldrig är man nöjd....
Catlady 🐈