Visa ett inlägg
  #3  
Gammal igår, 20:26
Catlady Catlady är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2008
Ort: Tyresö/Stockholm
Inlägg: 1 769
Standard Sv: Omega block-väder

Här hemma i Tyresö LÄNGTAR vi efter regn!!
Det skulle ju, vid ett antal tillfällen, komma rejält...... inte då! Vi har, totalt sett under maj/juni månader, fått 21 mm. Efter denna snustorra vår.... det "knastrar" när man går i skogen och sommarkantarellerna är bara att glömma!! Det värsta är brandfaran.....
Och nu blir det värmebölja (förhoppningsvis kort!) Suck!! Aldrig är man nöjd....

Catlady 🐈
Svara med citat