Visa ett inlägg
  #1  
Gammal igår, 12:56
Getpinglans avatar
Getpinglan Getpinglan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 969
Standard Omega block-väder

https://www.reuters.com/business/env...ve-2026-06-23/

Klart man hajjar till vid detta begrepp, men för en gångs skull när det gäller värmebölja är Grekland inte inblandat.

Hur har ni det vädermässigt ni som är i Grekland? Och hemma? Här i Stockholmsområdet ska vi snart få smaka på högre temperaturer än vanligt. Inväntar 26 grader snart. Men regn väntas också ☔️

/Getpinglan
🐐🛎️
Svara med citat