https://www.reuters.com/business/env...ve-2026-06-23/
Klart man hajjar till vid detta begrepp, men för en gångs skull när det gäller värmebölja är Grekland inte inblandat.
Hur har ni det vädermässigt ni som är i Grekland? Och hemma? Här i Stockholmsområdet ska vi snart få smaka på högre temperaturer än vanligt. Inväntar 26 grader snart. Men regn väntas också ☔️
/Getpinglan
🐐🛎️