Catlady! Alltid lika fascinerande att se greker äta och dricka.
Alala! Det bruna röret är en gåta som förblir olöst. 🤔
Getpinglan! Utan retsina försmäktar vi på denna ö.
Tack Ylva! Kommer säkert fler reflektioner. 🤗
Janne! Du har säkert suttit flera gånger vid bordet där vi satt.
Fältjäntan! Håller med dig.