Oj, 2 bildgåtor i rad som jag defacto besökt.
Jag vågade inte gå ut på plattformen, då benen började skaka på flera meters avstånd. Men stranden nedanför har ett ljuvligt vatten för bad. Dock ej ståbad, då det var ganska "gropig sjö" den dagen, milt uttryckt.
Shipwreck beach, Zante.
//Conny