På tal om att läsa om böcker så gör jag det ofta. Staffan Stolpe har jag läst om redan många gånger plus en del andra grekböcker. Men när jag läste om "Greker och andra" i ditt månadsbrev så stannade jag till. Låter bekant på något sätt. Har jag den?

Och visst, den fanns i bokhyllan.

Så igår började jag och läsa den igen. Så tack för tips!
/ Anne