Visa ett inlägg
  #7  
Gammal 2026-06-20, 12:04
Fältjäntans avatar
Fältjäntan Fältjäntan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Ort: Vimmerby
Inlägg: 992
Standard Sv: Er man i Ierapetra maj och 10 dagar i juni 2026

Tack för efterlängtat månadsbrev. Vilken mardrömsresa "hem" till Sverige. Förstår att det tog tid att komma ifatt igen. Önskar er nu en skön sommar och hoppas hälsan får vara god så ser vi fram emot nya månadsbrev från ert andra hemland i höst.
Kerstin
Svara med citat