Sv: Er man i Ierapetra maj och 10 dagar i juni 2026
Tack för efterlängtat månadsbrev. Vilken mardrömsresa "hem" till Sverige. Förstår att det tog tid att komma ifatt igen. Önskar er nu en skön sommar och hoppas hälsan får vara god så ser vi fram emot nya månadsbrev från ert andra hemland i höst.
Kerstin
|