Getpinglan, du har så rätt!!!
Jag har valt bort, från allra första början på 1990-talet, att finnas i de sociala medierna (och det är jag tacksam för i dagens läge)! Att "fläka ut" sig själv till allmän beskådan ligger inte för mig. Läser dock ett och annat och förfäras över både språk och ytlighet......
Det är ett stort nöje och dessutom allmänbildande att läsa Jannis månadsbrev. Jannis och Ylva (lyckostarna!) lever den dröm jag hade själv men som av ett antal orsaker inte gick att förverkliga, tyvärr!
Men jag får, i andra hand så att säga, uppleva det ändå.......
Så, varje månadsbrev fyller mig med lycka (om än i andra hand...) men allt är bättre än inget!
Catlady 🐈