Visa ett inlägg
Gammal 2025-08-06, 13:29
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Bildgåta 5929 - Agios Petros beach på Andros

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Känslan av att jag gillar den här ön förstärks mer och mer för varje dag. Det känns ovant att inte träffa annat än grekiska turister och att de stränder vi besöker inte har sängar och parasoll.
Jag förstår precis vad du menar! Så himla kul att läsa dina rapporter!

Här är några texter som jag skrev på bloggen första gången vi var på Andros:

”Nu har vi kommit hem efter en lång tur runt södra Andros. Är vi imponerade eller är vi imponerade? Svaret är att vi är I M P O N E R A D E. Varför har ingen sagt hur sanslöst vackert Andros är. Vi har bara sett en fjärdedel av ön och ändå har vi tappat hakan hur många gånger som helst under dagen.”

”Nu är vi hemma efter ännu en dag fyllda av överraskningar. Det är inte klokt så mycket fint det finns på Andros.”

”Jag vet inte hur vi ska beskriva vår dag. Det är en av de bästa dagarna vi har varit med om i Grekland. En helt perfekt dag. Vi har upplevt och sett otroligt mycket. Fattar inte varför ingen sagt hur vackert Andros är. Vi har diskuterat ön en hel del under dagen. Slutsatsen är att Andros troligen är den vackraste ö vi någonsin varit på.”

Citat:
Ursprungligen postat av ofelia Visa inlägg
Janne om du hellre vill flytta alla inlägg till Andros istället för under Bildgåtor får du gärna göra det.
Det är flyttat nu.
Svara med citat