Visa ett inlägg
Gammal 2024-10-23, 21:51
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Sv: "En blondins gul o blåvita betraktelser"

När man efter en AW med sina fd jobbarkompisar kommer hem 19.30 och det svider i ögona..ja då börjar man undra. Brygger en kopp kaffe så jag håller mig vaken ett tag till och det funkade. Jädrans va trött man är nu för tiden när man inte jobbar!!
Jag skriver under denna rubrik för jag hittar inget passande för lite funderingar..kanske borde låta bli..men det blir ju ett inlägg åtminstone.

Jag har en fundering..Detta med frånvaro (annan tråd). Visst hände det märkliga saker här på forumet efter pandemin! Vi diskuterade viruset men Grekland försvann mer o mer.
Jag tror vi förändrades. Vi människor blev otroligt mer sårbara, oroliga och insåg att vad som helst kan hända..när som helst och att vi förstod att vi är helt maktlösa när det väl händer. Där och då försvann nog en del inspiration, framtidsvisioner och spontanitet.
För helt plötsligt kan det vara nåt (virus?) som ramlar ner från ingenstans och ödelägger vår tillvaro. Eller är det bara jag..?

Innan pandemin var det många inlägg och många fler medlemmar som åtminstone kom med en liten kommentar. Nu är det lite som att
locket har lagts på..
Kan med stor glädje..och saknad se tillbaka på trådar med med lite gruff, limmerikar, reseberättelser, pinsamheter och ditt o datt!

Eller är det så att det är full aktivitet på Facebook istället?😟
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2024-10-23 klockan 21:59.
Svara med citat