Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-21, 03:03
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Grekiska sängar

Citat:
Den var brandfarlig och vi fick lämna den på Landvetter.
Låter som en mycket märklig bortförklaring för att de kanske tyckte den tog för stor plats? En madrass brukar väl normalt sett inte självantända... Och skulle den kunna antändas av något på planet så har de, och passagerarna, ett mycket större problem...

Och med tanke på hur mycket parfym, deodorant och andra tryckbehållare och annat brandfarligt som finns i väskorna så är det rent löjligt att ens påstå att madrassen inte fick tas med pga brandfara, Jag tycker ni ska ta kontakt med bolaget när ni kommit hem igen och kräva att de fraktar ner madrassen fritt och gratis och levererar den till sonen... Hota annars med att pröva det hos KO. Det kostar inget ens...

Informera dem samtidigt att de ska vara glada att jag inte var där... Jag hade blivit vansinnig...

Jag blev i o f s av med ett par tändare på Kastrup för ett drygt år sedan eftersom man inte fick ha mer än en tändare i handbagaget. Det kan jag dock ha viss förståelse för. Man skulle kunna ställa till ett elände med några tändare om man hade sådana avsikter. Det var en ny regel och jag visste inte om den. Så i det läget var det bara att bita ihop och bita i citronen... Men att neka en madrass... Det är ju löjligt!

Peter