Hej Janne o Jenny...o alla andra!
Tack så väldigt mycket för bild o info om Parga, jag blev jätteglad för det o nu känns det ännu mer rätt att åka dit...
Hmm, problemet e nu bara att jag längtar ännu mer till juli...hihiii
Känns som att tvådagarsturen till Meteora tyvärr nog inte kommer bli av, o inte heller bergsbyarna...hoppas vi inte missar för mycket då!?
Vi vill egentligen bara vill ha en "koppla-av-semester"...men några dags-utflykter blir det ju ändå till Paxos/Antipaxos o till floden Styx...
Janne: Du sa att biljetter säljs på resebyråer, menar du om man väljer båtutflykten så finns dom att köpa på plats i Parga...eller?
Jenny: Jag skulle bli toppenglad om du har mej lite i tankarna o kollar läget om moped/bil...hotell...utflykter...mm. när du e där i maj, eller jag menar att jag vill vill veta
allt när du kommer tillbaka!!!
Oj, så d e 5:e gången du reser till Parga nu...då måste d va riktigt bra, har du varit på andra ställen i Grekland oxå som du kan jämnföra med?
Själv har jag varit på Kreta 2ggr, Korfu 2ggr, Santorini & Ios, Zakynthos & Skiathos...jag älskar verkligen Grekland o tror inte att jag kommer bli besviken denna gången heller!!!
Om vi inte hörs innan du reser så...
TREVLIG RESA!!!

Lottisen