Tack för alla fina lyckönskningar💞
Här är ett av de upplysta träden utanför vår uteplats. Stranden ligger ett stenkast därifrån.
Vaknade kl.6 imorse och det första jag sa innan min hjärna riktigt startat var -Paradis!! -Va?! sa mannen som var halvvaken. -Paradis, mumlade jag lite högre. -Va säääger du?! undrade han med nyvaken och lite frustrerad stämma, då han var tvungen att starta morgonen med ett quiz.
-Äh..det var inget! Det blev inte lika samma längre..men att vakna och utbrista dessa ord gör jag inte ofta hemma i vårt "gama" hus..där allt är som vanligt..efter 20 år och renoveringsbehov.
Fast nu känns det så.. i vårt nya boende.
Och många gånger i Grekland och i "Alternativet" tänker jag samma tanke..Paradis!
Nu har vi bott här några dagar och ja, inspirationen är på topp. Jättekul att inreda och börja om från början.
20 år i villan med massor av ytor å förvaring: köks-ö, 50-11 skåp, undertrappen-rum, matkällare, mancave, mormorsrum, garage, förråd, undergarage-rum, altan, inglasad balkong, solterrass..jo så var det!!

Ni förstår säker dilemmat..
Vill inte se en enda pappkartong, IKEA-kasse, smartstorebox, bubbelplast på läänge-läänge när flytten är klar.
Nu övar jag på att hitta i skåp o lådor..-Den, nej inte den, där..tror jag, överst..nej nederst..
Kanske inget inlägg på som passar på forumet men..men ett inlägg i alla fall..och vi är ju rätt "familjära" mellan resorna.
Nä nu ska jag sätta mig ute och titta på vyerna innan John Blund. Den gyllene katten vinkar oavbrutet. Kalinichta!
/ Kajja